preloader

ŁADOWANIE...

Dziękujemy!

Zamknij
Menu

Zajęcia

Aktualności

Zmiana godz. otwarcia basenu

GODZINY OTWARCIA BASENU od dnia 01.08.2017 poniedziałek – piątek: 06:00 - 22:30 sobota, niedziela: 08:00 - 23:00...

Promocje

Promocja karnet 3mce

NOWOŚCI JESIEŃ,ZIMA 2016/2017!

 

FACTS ® HIT 
Interwałowy trening siły, kondycji i wytrzymałości, z użyciem własnego ciężaru ciała. Doskonały trening wysokiego spalania kalorii przy jednoczesnym bardzo widocznym nacisku na koordynację, mobilizację, siłę i wytrzymałość.

FACTS ® MOVEMENT 
W trakcie tego treningu skupiamy się na rozwijaniu poczucia balansu, koordynacji, stabilności i poprawie ruchomości poszczególnych części ciała. Trening dla wszystkich, którzy chcą lepiej
czuć swoje ciało, oraz poprawić swoje wzorce ruchowe. Zawiera też elementy pracy nad powięzią - rozciąganie i rozluźnianie powięzi ma niwelować napięcia w naszym ciele i wspomóc
regenerację po każdym treningu.

MEDICAL FITNESS
Medical fitness to program ku poprawie stanu zdrowia, wydolności, sylwetki. Pomoc osobom z problemami w obrębie stawów i kręgosłupa, szczególnie po zabiegach. Program indywidualnych zajęć w grupie. Diagnozujemy indywidualnie i mierzymy efekty.

NIRVANA FITESS

Relaksujące połączenie optymistycznej muzyki, wzmacniających ćwiczeń pilates i  jogi oraz świadomego rytmicznego oddychania, które oczyszcza ciało i wprowadza umysł w stan Nirvany ...

FITNESS
Po prostu Fitness - ale jaki! Prowadzone przez trenera płci męskiej (!) ćwiczenia wzmacniające i wyszczuplające, rzeźbiące wszystkie partie ciała. Wzmacniają układ sercowo-naczyniowy i redukuje tkankę tłuszczową.   

Fit MAMA
Dla kobiet w ciąży i wracających do formy po ciąży. Ćwiczenia na wzmocnienie i poprawę elastyczności klatki piersiowej. Ćwiczenia mięśni brzucha, dna miednicy, odprężające i redukujące bóle i uczucie. 

DANCE AEROBIC
Zajęcia dla ciała i umysłu, ukierunkowane na spalanie kalorii. Nauka układów choreograficznych, doskonale dostosowanych do stopnia zaawansowania uczestników zajęć. Idealne dla osób lubiących połączenie ruchu, tańca i dobrej muzyki. Dance Aerobic pozwala na utrwalenie pamięci ruchowej i koordynacji, dając przy tym mnóstwo radości i satysfakcji.

STRETING POWIĘZIOWY 
Poprzez dobrze zaaplikowane rozciąganie, zajęcia pomagają w usprawnieniu i naprawie tej struktury, która mogła zostać naruszona w wyniku urazu, przeciążenia lub nieprawidłowych ćwiczeń. Stretching powięziowy pokonuje ograniczenia poprzez odpowiedni ruch, jest wskazany zarówno dla sprawności i zdrowia sportowca wyczynowego, jak i amatora. 

INTERWAŁ 
To trening o zmiennej intensywności ćwiczeń. Poprawia kondycję, wytrzymałość, siłę i szybkość i wydolność fizyczną.  Pozwala na spalanie dużej ilości kalorii w maksymalnie krótkim czasie. Poprawia metabolizm, dzięki czemu proces spalania tkanki tłuszczowej może trwać nawet do 24 godzin po zakończonym treningu

Speedball SM BY IFAA
Innowacyjny program fitness, wykorzystujący obciążenie w postaci piłki lekarskiej do kształtowania wytrzymałości tlenowej i siłowej, przy równoczesnym usprawnieniu i wzmocnieniu całego ciała. Speedball łączy zasady i techniki pochodzące ze sztuk walki, boksu, tradycyjnych ćwiczeń z piłką lekarską oraz kondycyjnego i funkcjonalnego treningu sportowego. Praca z piłką powoduje wykształcenie selektywnej uwagi, wprowadzenie w stan flow, przyczynia się do obniżenia rozkurczowego ciśnienia krwi i tętna spoczynkowego oraz redukuje poziom stresu.

ABS 30
Zajęcia wzmacniające i modelujące mięśnie brzucha.

AQUA FITNESS
Dynamiczne zajęcia na wodzie. Wpływają zarówno na spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na poprawę kondycji. Umożliwiają wzmocnienie mięśni bez zbędnego obciążania stawów. Dobry humor oraz smukłe i ujędrnione ciało bez cellulitu gwarantowane.

BPU
Trening o charakterze wzmacniająco – kształtującym. Zestaw ćwiczeń ukierunkowany na pozbycie się tkanki tłuszczowej oraz na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała: mięśni brzucha, ud i pośladków.

CORE
Zajęcia poprawiające stabilizację ciała, podczas których wzmacniane są mięśnie głębokie brzucha, przykręgosłupowe oraz mięśnie znajdujące się w okolicy miednicy.

FAT BURNING

 

Średnio intensywny aerobowy trening koncentrujący się na wspomaganiu procesu spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia polegają na łączeniu prostych kroków w układ choreograficzny, który przeplatany jest ćwiczeniami wykonywanymi również w tempie aerobowym. Układ choreograficzny powtarzany jest kilkakrotnie. Trening wspaniale spalający tkankę tłuszczową. 

FITBALL
Zajęcia z dużą piłką dla osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze dobrą zabawą. Świetnie kształtują sylwetkę, a przez dodanie ćwiczeń, w których wykorzystuje się pracę z równowagą, poprawia także siłę mięśni posturalnych. Zajęcia przeznaczone dla osób w każdym wieku.

JOGA
Zajmuje się rozwojem człowieka zarówno w sensie fizycznym, psychicznym, jak i duchowym. Pozwala
integrować myślenie, emocje i działanie. Prowadzi do osiągnięcia równowagi i harmonii. Buduje zgrabną sylwetkę. Poprawia stan zdrowia i koi nerwy.

LATINO SOLO
Latino solo to zmysłowy, ekspresyjny taniec i najlepsza szkoła wdzięku i seksapilu. To specjalnie przygotowane choreografie, które zawierają elementy salsy, samby, rumby i cha-chy oraz gorące rytmy muzyki latynoskiej. Przy okazji dobrej zabawy – bezboleśnie można zgubić zbędne kilogramy.

PILATES
Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, a w szczególności mięśnie głębokie brzucha i grzbietu. Wykonywane są przy spokojnej muzyce. Zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy – forma ta proponowana jest, zatem wszystkim, nawet osobom po kontuzjach.

PUMP
Trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń kształtujący mięśnie całego ciała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową, a pośrednio wpływający także na poprawę metabolizmu.

PUMP & BURN
To zajęcia łączące ze sobą klasyczny trening z obciążeniem (sztangi, ciężarki, gumy) oraz trening metaboliczny (jak tabata czy aeroboks.) Zajęcia są prowadzone w formie interwału czyli przeplatana praca z ciężarem z treningiem cardio. Zajęcia mają na celu wymodelowanie i wzmocnienie całego ciała, wzrost siły funkcjonalnej mięśni, wytrzymałość mięśni, jest świetną alternatywą dla treningu na siłowni!! 

SENIOR FIT
Zajęcia gimnastyki rehabilitacyjno-zdrowotnej, dostosowane do wieku uczestników z uwzględnieniem profilaktyki chorób wieku dojrzałego.  Gimnastyka połączona z umiarkowanym treningiem siłowym. Tego typu trening zwiększa masę i silę mięśni, tym samym usprawnia ruchowo, ma korzystny wpływ na gęstość kości. 

STEP & SHAPE
Dynamiczne zajęcia prowadzone przy wykorzystaniu stepów. Podczas ćwiczeń wykorzystywane są podstawowe kroki, które połączone w krótki i nieskomplikowany układ dają możliwość podniesienia tętna oraz rozluźniają między ćwiczeniami kształtującymi sylwetkę. Wykorzystywanie podczas zajęć różnorodnych przyborów (ciężarki, gumy) podnosi efektywność. 

STRETCH
Zajęcia skoncentrowane na rozciąganiu wszystkich mięśni, a zatem likwidujące przykurcze mięśniowe, poprawiające gibkość.

TABATA
Krótki i intensywny trening interwałowy. Rozwija wydolność aerobową (tlenową) i anaerobową (beztlenową). Ale przede wszystkim to skuteczny sposób na spalenie tkanki tłuszczowej i podkręcenie
metabolizmu.

TBC
Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe zawierające elementy aerobiku i treningu siłowego, często na zasadzie interwałowej z wykorzystaniem wszelkiego rodzaju sprzętu. Kompleksowy trening zapewniający jędrne i smukłe ciało. Skupia się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała od ramion poprzez linię biustu, brzuch i uda aż do pośladków.

TRENING OBWODOWY
Jest głównym programem siłowym i kondycyjnym dla wielu akademii policyjnych, formacji wojskowych, medalistów, mistrzów sztuk walk i profesjonalnych sportowców. Trening obwodowy to nowe spojrzenie na fitness. To zaangażowanie, charakter i siła woli, aby trenować w prawdziwy sposób z prawdziwymi efektami.

TRENING FUNKCJONALNY
To rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.

TRX
Trening w zawieszeniu to coraz popularniejsza metoda wysiłkowa, gdzie trenujący wykorzystuje obciążenie własnego ciała. Najpopularniejszym przyborem do tego rodzaju ćwiczeń jest TRX. Przy użyciu TRX można trenować wszystkie grupy mięśniowe.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Blok ćwiczeń służących profilaktyce i terapii narządu ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, czasem z wykorzystaniem sprzętu. Zajęcia minimalizujące skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. 

ZUMBA
Niesamowite połączenie tańców latynoamerykańskich z aerobikiem, dzięki którym można spalić nawet 600 kalorii. Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi. To przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA!

CYCLING
Czysta przyjemność jazdy na rowerach stacjonarnych, a zarazem porządny trening przy doskonałej muzyce. Regularne uczestnictwo w zajęciach przynosi znakomite efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej oraz uzyskaniu jędrnych ud i pośladków. Jednocześnie to świetna zabawa i uwalnianie endorfin.

CYCLING - TLEN

Tlen - Low Endurance - Fat Burn Intensywność 65-75% HR max
Cel:
• podniesienie przemiany materii
• aktywacja przemian tłuszczowych – odchudzanie
• polepszenie wytrzymałości bazowej
• pozostanie świadomie i celowo w wyznaczonej strefie wysiłku
• poprawa techniki jazdy
Fundamentalny trening, kluczowy dla koncepcji MP CYCLING. Trening wyłącznie w strefie tlenowej – spalający tkankę tłuszczową, podnoszący ogólną wydolność organizmu. Podstawowy i najważniejszy trening dla wszystkich grup zaawansowania. Intensywność niska i średnia. Symuluje teren płaski lub pagórkowaty.
 
CYCLING - ENDURANCE
Endurance Intensywność 75-90% HR max
Cel:
• trening wydolności układu krążenia
• pozostanie cały czas w wyznaczonej, wysokiej strefie wysiłku
Najbardziej zróżnicowana, intensywna lekcja o zmiennym tempie, podczas której można stosować wszystkie techniki. Symuluje jazdę w mieszanym terenie, podjazdy, zjazdy, sprinty, krótkie odcinki płaskie
 
CYCLING - CLIMBING
Climbing Intensywność 75-85% HR max
Cel:
• zwiększenie siły mięśni
• podniesienie maksymalnego wchłaniania tlenu VO2 max
Intensywna lekcja o charakterze siłowym, symuluje teren górzysty – podjazdy. Charakterystyczne - wolna kadencja (tempo pedałowanie) przy dużym obciążeniu.
 
CYCLING - INTERVAL
Intensywność 65-90% HR max
Cel:
• podniesienie progu mleczanowego
• podniesienie maksymalnego wchłaniania tlenu VO2 max
• zwiększenie tolerancji na mleczan
Istotą treningu interwałowego jest regularna zmiana intensywności z bardzo wysokiej na niską i z powrotem.
Rezerwacja online